Bauma CHINA 2020 hè stata cum'è prevista

Cum'è l'avvenimentu più grande è più impurtante di l'industria in Asia, a fiera Bauma CHINA hè una fiera internaziunale di machini di custruzzione, macchine di materiali di custruzzione, veiculi è equipaghji di custruzzione, è hè destinata à l'industria, u cummerciu è i fornitori di servizii di l'industria di a custruzione. è in particulare à i decisori di u settore di l'acquistu.A fiera si svolge ogni dui anni in Shanghai è hè aperta solu à i visitori cummerciale.

A 10a fiera internaziunale Bauma China 2020 hè stata cum'è prevista da u 24 à u 27 di nuvembre di u 2020 à u Shanghai New International Expo Center.Cumpagnia cum'è Bosch Rexroth, Terex, Lingong Group, Sany, Volvo, XCMG è ZF presentati in bauma China 2020. Attrae 2,867 espositori, una riduzione di 15% in 2018. Malgradu a scala ridutta, era sempre u più grande spettaculu di custruzzione in scena dapoi u 2018. iniziu di a pandemia.

U rimulu HYWG OTR hè statu prisentatu in l'ultime macchine potenti XCMG cum'è a più grande caricatrice di roti XC9350 è u più grande camion di miniera XDM100.XCMG hà liberatu u primu caricatore di roti elettricu XC9350 di a Cina, hà fattu XCMG l'unicu fabricatore cinese è u terzu in u mondu cù a capacità di pruduce caricatori super-grande 35-ton.XCMG hà ancu introduttu u primu camion triassiale di 90 tonnellate di u mondu XDM100 in a mostra Bauma 2020.

HYWG hè u più grande fabricatore di cerchi OTR in Cina è hà u so vantaghju di una gamma completa di prudutti, da cumpunenti à rimi cumpletu, propria catena industriale intera, è di alta qualità pruvata da OEM leader globale.Oghje HYWG hè u fornitore OE per Caterpillar, Volvo, Terex, Liebherr, John Deere è XCMG.Da 4 "à 63", da 1-PC à 3-PC è 5-PC, da i cumpunenti di u rim à u rimulu cumpletu, da u più chjucu carrettu elevatore à u più grande di miniera, HYWG hè Off The Road Wheel Whole Industry Chain Manufacturing Enterprise.HYWG pò offre una gamma completa di prudutti di rim chì copre l'equipaggiu di custruzzione, machini minieri, veiculi industriali è carrelli elevatori.

1
2
3
4

Tempu di post: 15-mar-2021