I rimi di l'ingegneria (cum'è i rimi per i veiculi pisanti, cum'è l'escavatori, i caricatori, i camioni minieri, etc.) sò generalmente fatti di materiali d'acciaio o di lega d'aluminiu. U prucessu di fabricazione include parechje tappe, da a preparazione di a materia prima, a furmazione di furmazione, l'assemblea di saldatura, u trattamentu termale à u trattamentu di a superficia è l'ispezione finale. U seguitu hè un prucessu tipicu di fabricazione di rimi di vittura d'ingegneria



1. Preparazione di materia prima
Selezzione di u materiale: i cerchi sò generalmente utilizati materiali d'acciaio d'alta resistenza o di lega d'aluminiu. Questi materiali anu bisognu di una bona forza, durabilità, resistenza à a corrosione è resistenza à a fatigue.
Cutting: Tagliate a materia prima (cum'è i platti d'acciaio o di ligami d'aluminiu) in strisce o fogli di dimensioni specifiche per preparà per a trasfurmazioni successive.
2. Rim strip forming
Rolling forming: U fogliu di metallu tagliatu hè rotulatu in una forma d'anellu da una macchina formatrice di rotulu per furmà a forma basica di a striscia di rim. A forza è l'angulu anu da esse cuntrullati in modu precisu durante u prucessu di rotulazione per assicurà chì a dimensione è a forma di u rimu risponde à i requisiti di disignu.
Elaborazione di u bordu: Aduprate l'equipaggiu speciale per curl, rinfurzà o smussà u bordu di u rim per rinfurzà a forza è a rigidità di u rim.
3. Saldatura è assemblea
Saldatura: salda e duie estremità di a striscia di rim formata inseme per furmà un anellu cumpletu. Questu hè generalmente fattu cù l'equipaggiu di saldatura automatica (cum'è a saldatura à l'arcu o a saldatura laser) per assicurà a qualità è a coherenza di a saldatura. Dopu à a saldatura, a macinazione è a pulizia sò necessarie per eliminà e bave è irregolarità nantu à a saldatura.
Assemblage: assemble a striscia di rim cù altre parti di u rim (cum'è hub, flange, etc.), generalmente per pressa meccanica o saldatura. U hub hè a parte chì hè muntata cù u pneumaticu, è a flange hè a parte chì hè cunnessa à l'assi di u veiculu.
4. Trattamentu di calore
Annealing o quenching: u trattamentu termale cum'è l'annealing o quenching hè realizatu nantu à u rim saldatu o assemblatu per eliminà u stress internu è migliurà a tenacità è a forza di u materiale. U prucessu di trattamentu termale deve esse realizatu à una temperatura è u tempu precisamente cuntrullati per assicurà chì e proprietà fisiche di u materiale rispondenu à i requisiti.
5. Machining
Tornitura è perforazione: lavorazione di precisione di u rim cù macchine utensili CNC, cumprese a rotazione di e superfici interne è esterne di u cerchiu, fori (cum'è fori di bulloni di muntatura) è smussatura. Queste operazioni di trasfurmazioni necessitanu una alta precisione per assicurà l'equilibriu è a precisione dimensionale di u rim.
Calibrazione di l'equilibriu: Eseguite una prova di equilibriu dinamica nantu à u rimu processatu per assicurà a so stabilità quandu si gira à alta velocità. Fate e correzioni necessarie è calibrazioni basatu nantu à i risultati di a prova.
6. Trattamentu di a superficia
Pulizia è rimozione di ruggine: Pulite, arrugginite è sgrassa u rim per sguassà a capa d'ossidu, macchie d'oliu è altre impurità nantu à a superficia.
Coating o electroplating: U rimulu di solitu deve esse trattatu cù trattamentu anticorrosione, cum'è spraying primer, topcoat o electroplating (cum'è electrogalvanizing, chrome plating, etc.). U revestimentu di a superficia ùn solu furnisce una bella apparenza, ma ancu impedisce in modu efficace a corrosione è l'ossidazione, allargendu a vita di serviziu di u rim.
7. Inspezione di qualità
Ispezione di l'apparenza: Verificate s'ellu ci sò difetti nantu à a superficia di u rim, cum'è graffi, crepe, bolle o rivestimenti irregolari.
Ispezione di dimensione: Aduprate strumenti di misurazione speciali per detectà a dimensione, a rotondità, l'equilibriu, a pusizione di u foru, etc. di u rim per assicurà chì risponde à e specificazioni di cuncepimentu è standard di qualità.
Test di forza: A prova di forza statica o dinamica hè realizata nantu à i rimi, cumprese compressione, tensione, curvatura è altre proprietà, per assicurà a so affidabilità è a durabilità in l'usu attuale.
8. Imballaggio è spedizione
Imballaggio: I rimi chì passanu tutte l'ispezioni di qualità seranu imballati, di solitu imballaggi antiurto è a prova di umidità per prutege i rimi da danni durante u trasportu.
Consegna: I rimi imballati seranu spediti secondu l'accordu di l'ordine è trasportati à i clienti o rivenditori.
U prucessu di fabricazione di i rimi di l'ingegneria di e vitture implica parechje fasi di trasfurmazioni di precisione, cumprese a preparazione di materiale, stampatura, saldatura, trattamentu termale, machining è trattamentu di a superficia, etc., per assicurà chì i cerchi anu eccellenti proprietà meccaniche è resistenza à a corrosione. Un strettu cuntrollu di qualità hè necessariu à ogni passu per assicurà chì i rimi anu durabilità è affidabilità à longu andà in ambienti di travagliu duri.
Semu u designer è u fabricatore di roti off-road n ° 1 in Cina, è un espertu di punta mundiale in u disignu è a fabricazione di cumpunenti di rim. Tutti i prudutti sò cuncepiti è pruduciuti secondu i più alti standard di qualità, è avemu più di 20 anni di sperienza di fabricazione di roti.
Avemu una larga gamma di cerchi per l'equipaggiu di custruzzione, cumpresi caricatori di roti, camioni articulati, graduatori, escavatori di roti è assai altri mudelli. Semu u fornitore originale di rim in Cina per marchi famosi cum'è Volvo, Caterpillar, Liebherr è John Deere.
U19.50-25/2.5 cerchifurnimu perCaricatrici JCBsò stati assai ricunnisciuti da i clienti. 19.50-25 / 2.5 hè un rim di struttura 5PC per pneumatici TL, comunmente utilizatu per i caricatori di roti è i veiculi ordinali.
I seguenti sò e dimensioni di caricatori di roti chì pudemu pruduce.
Caricatore di roti | 14.00-25 |
Caricatore di roti | 17.00-25 |
Caricatore di roti | 19.50-25 |
Caricatore di roti | 22.00-25 |
Caricatore di roti | 24.00-25 |
Caricatore di roti | 25.00-25 |
Caricatore di roti | 24.00-29 |
Caricatore di roti | 25.00-29 |
Caricatore di roti | 27.00-29 |
Caricatore di roti | DW 25x28 |


Cumu utilizà un caricatore di roti currettamente?
Caricatori di roti sò un tipu cumuni di machini di l'ingegneria, utilizati principarmenti in a terra, a minera, a custruzzione è altre occasioni per carricà, trasportu, stack and clean materials. L'usu currettu di i caricatori di roti pò micca solu migliurà l'efficienza di u travagliu, ma ancu assicurà a sicurezza operativa. I seguenti sò i metudi basi è i passi per l'usu di i caricatori di roti:
1. Preparazione prima di l'operazione
Inspeccionà l'attrezzatura: Verificate l'aspettu è i diversi cumpunenti di u caricatore di roti per vede s'ellu sò in boni cundizioni, cumpresi i pneumatici (verificà a pressione di i pneumatici è l'usura), u sistema idraulicu (se u livellu di l'oliu hè normale, s'ellu ci hè una fuga), u mutore (verificà l'oliu di u mutore, u refrigerante, u carburante, u filtru d'aria, etc.).
Cuntrolla di sicurità: Assicuratevi chì tutti i dispusitivi di sicurità sò operati nurmale, cum'è freni, sistemi di guida, luci, corne, segni d'avvertimentu, etc. Verificate s'ellu i cinture di sicurezza, l'interruttori di sicurezza è i extinguishers in a cabina sò in boni cundizioni.
Cuntrolla ambientale: Verificate s'ellu ci sò ostaculi o periculi potenziali in u situ di travagliu, è assicuratevi chì a terra hè solida è plana, senza ostaculi evidenti o altri periculi potenziali.
Cumincià l'equipaggiu: Entra in cabina è stringe a cintura di sicurezza. Avviate u mutore cum'è necessariu da u manuale di l'operatore, aspittà chì l'equipaggiu si scaldi (in particulare in u clima fretu), è osservate l'indicatori è i sistemi di alarme nantu à u dashboard per assicurà chì tutti i sistemi sò normali.
2. Funzionamentu basicu di caricatori di roti
Aghjustate u sediu è i specchi: Aghjustate u sediu à una pusizioni còmoda è assicuratevi chì e leve di cuntrollu è i pedali ponu esse facilmente operati. Aghjustate i retrovisori è i specchi laterali per assicurà una vista chjara.
Leva di cuntrollu di u funziunamentu:
Leva di funziunamentu di u bucket: usata per cuntrullà l'elevazione è l'inclinazione di u secchio. Tira a palanca in daretu per alzà u bucket, spinghje in avanti per calà u bucket; push left or right per cuntrullà l'inclinazione di u bucket.
Leva di cuntrollu di viaghju: di solitu situata à u latu drittu di u cunduttore per avanti è retrocede. Dopu à selezziunà a marcia avanti o in retromarcia, pisate gradualmente u pedale di l'acceleratore per cuntrullà a velocità.
Operazione di viaghju:
Inizio: Selezziunate a marcia adatta (di solitu 1ª o 2ª marcia), pian piano piano sul pedale di l'acceleratore, cuminciate cù dolcezza, è evite l'accelerazione brusca.
Steering: Girate lentamente u volante per cuntrullà a direzzione, evite virate brusche à alta velocità per impedisce u rollover. Mantene a velocità di u veiculu stabile per assicurà chì u veiculu hè stabile.
Operazione di carica:
Avvicinà à a pila di materiale: Avvicinate à a pila di materiale à pocu pressu, assicuratevi chì u bucket hè stabile è vicinu à a terra, è preparate à pala in u materiale.
Materiale di pala: Quandu u bucket hè in cuntattu cù u materiale, alzate gradualmente u bucket è l'inclinate in daretu per spalà a quantità giusta di materiale. Assicuratevi chì u bucket hè carricu uniformemente per evità a carica eccentrica.
Pala d'elevazione: Dopu a carica, alzate u bucket à l'altezza di trasportu adatta, evitendu esse troppu altu o troppu bassu, per mantene un campu di visione chjaru è stabilità.
Movimentu è scaricamentu: Trasportate u materiale à u locu designatu à bassa velocità, dopu abbassà lentamente u bucket per scaricà u materiale lisu. Quandu u scaricamentu, assicuratevi chì u bucket hè equilibratu è ùn l'abbandunate micca di colpu.
3. Punti chjave per u funziunamentu sicuru
Mantene a stabilità: Evite a guida laterale o virate bruschi nantu à i pendii per mantene a stabilità di u caricatore. Quandu guidate nantu à una pendenza, pruvate à andà drittu in su è falà per evità u risicu di rollover.
Evite sovraccarichi: Caricà raghjone secondu a capacità di carica di u caricatore per evità a sovraccarichi. A sovraccarichi affetterà a sicurezza operativa, aumenterà l'usura di l'equipaggiu, è accurtà a vita di serviziu di l'equipaggiu.
Mantene una vista chjara: Durante a carica è u trasportu, assicuratevi chì u cunduttore hà una bona vista, soprattuttu quandu travaglia in cundizioni di travagliu cumplessi o spazii affollati, sia particularmente attentu.
Funzionamentu lento: Quandu si carica è scaricate, operate sempre à bassa velocità è evite l'accelerazione brusca o u frenu. In particulare quandu conduce a macchina vicinu à a pila di materiale, operate delicatamente.
4. Mantenimentu è cura dopu l'operazione
Pulizia di l'equipaggiu: Dopu à u travagliu, pulisce u caricatore di roti, in particulare u bucket, a presa d'aria di u mutore è u radiatore, induve a polvera è a terra sò facilmente accumulate.
Verificate l'usura: Verificate se i pneumatici, secchi, punti di cerniere, linee idrauliche, cilindri è altre parti sò danneggiati, allentati o perdite.
Rifornimentu è lubricate: Rifornisce u caricatore cum'è necessariu, verificate è rinfriscà diversi lubrificanti cum'è l'oliu idraulicu è l'oliu di mutore. Mantene tutti i punti di lubrificazione ben lubricati.
Registrate u statu di l'equipaggiu: Mantene i registri di l'operazione è i registri di u statu di l'equipaggiu, cumprese u tempu di operazione, u statutu di mantenimentu, i registri di difetti, etc., per facilità a gestione è u mantenimentu di ogni ghjornu.
5. Trattamentu d'urgenza
Fallu di frenu: Cambia subitu à a marcia bassa, aduprate u mutore per rallentà, è ferma lentamente; se necessariu, aduprà u frenu d'emergenza.
Fallu di u sistema idraulicu: Se u sistema idraulicu falla o perde, ferma immediatamente l'operazione, ferma u caricatore in una pusizione sicura è verificate o riparà.
Alarma di fallimentu di l'equipaggiu: Se un signalu d'avvertimentu appare nantu à u dashboard, verificate immediatamente a causa di u fallimentu è decide di cuntinuà l'operazione o riparà secondu a situazione.
L'usu di caricatori di roti richiede un rispettu strettu di e prucedure operative, familiarità cù diversi dispositi è funzioni di cuntrollu, boni abitudini di guida, mantenimentu regulare è cura, è sempre attente à a sicurezza operativa. L'usu raghjone è u mantenimentu pò micca solu allargà a vita di l'equipaggiu, ma ancu migliurà l'efficienza operativa è assicurà a sicurità di u situ di custruzzione.
A nostra sucietà hè largamente implicata in i campi di i cerchi minieri, i cerchi di carrelli elevatori, i cerchi industriali, i cerchi agriculi, l'altri cumpunenti di u rim è i pneumatici.
I seguenti sò e diverse dimensioni di cerchi chì a nostra cumpagnia pò pruduce per diversi campi:
Taglie di machini d'ingegneria: 7.00-20, 7.50-20, 8.50-20, 10.00-20, 14.00-20, 10.00-24, 10.00-25, 11.25-25, 12.00-25, 12.00-25, 13.00-25, 13.00-20. 17.00-25, 19.50-25, 22.00-25, 24.00-25, 25.00-25, 36.00-25, 24.00-29, 25.00-29, 27.00-29, 13.00-33
Dimensioni minera: 22.00-25, 24.00-25, 25.00-25, 36.00-25, 24.00-29, 25.00-29, 27.00-29, 28.00-33, 16.00-35,-35.00, 35.00-35. 19.50-49, 24.00-51, 40.00-51, 29.00-57, 32.00-57, 41.00-63, 44.00-63,
E dimensioni di u forklift sò: 3.00-8, 4.33-8, 4.00-9, 6.00-9, 5.00-10, 6.50-10, 5.00-12, 8.00-12, 4.50-15, 5.50-15, 6.0-10, 6.5, 6.5 8.00-15, 9.75-15, 11.00-15, 11.25-25, 13.00-25, 13.00-33,
E dimensioni di i veiculi industriali sò: 7.00-20, 7.50-20, 8.50-20, 10.00-20, 14.00-20, 10.00-24, 7.00x12, 7.00x15, 14x25, 8.25x16,5, 6x16. 13x15.5, 9x15.3, 9x18, 11x18, 13x24, 14x24, DW14x24, DW15x24, DW16x26, DW25x26, W14x28, DW15x28, DW25x
E dimensioni di i machini agriculi sò: 5.00x16, 5.5x16, 6.00-16, 9x15.3, 8LBx15, 10LBx15, 13x15.5, 8.25x16.5, 9.75x16.5, 9.75x16.5, 9x18, W 18x18, W. 5.50x20, W7x20, W11x20, W10x24, W12x24, 15x24, 18x24, DW18Lx24, DW16x26, DW20x26, W10x28, 14x28, DW15x28, DW15x28, DW15x28, DW15x28 DW16x34, W10x38, DW16x38, W8x42, DD18Lx42, DW23Bx42, W8x44, W13x46, 10x48, W12x48
I nostri prudutti anu una qualità mundiale.

Tempu di post: 14-Sep-2024